Vladimír Burjánek: Koberec

8. duben 2018

Nedávno jsem se rozhodl, že pořídíme nový koberec. Vybral jsem ho na internetu a objednal, čímž začala pozoruhodná korespondence. Nejdříve se obchod ozval. Jsme nadšeni, že jste v nás vložili vaši důvěru. Toho si velmi vážíme a budeme dělat všechno proto, aby se k vám zboží dostalo v co nejlepším stavu. 

Následovala informace. Vaši objednávku jsme již pevně uchopili do svých rukou a v současné době ji zpracováváme. Nyní váš zbrusu nový koberec přijmeme do našeho skladu, překontrolujeme kvalitu a jeho ladné křivky, učešeme jeho vlasy a odešleme ho.

Zasmál jsem se a když jsem elektronicky zaplatil, četl jsem další vzkaz. Náš vrchní pokladník Aladin nám právě oznámil, že díky vašemu finančnímu příspěvku se zvýšil obsah zlaťáků na našem účtu a v pokladnici. Jinak řečeno, potvrzujeme platbu za koberec a děkujeme. Aladin měl velkou radost a veškerý zisk se rozhodl investovat zpět do zlepšování služeb a do konstrukce létajícího koberce.

Koberec (ilustrační foto)

Druhý den mi napsali. S radostí vám oznamujeme, že objednávka byla odeslána a je na cestě k vám. Gratulujeme k vašemu výběru a doufáme, že rozbalování koberce pro vás bude jedinečný zážitek. Třetí den koberec dorazil a po týdnu i překvapující dotaz. Jak se daří vašemu novému koberci? Pevně doufáme, že vás dobře poslouchá, zejména na pokyny lehni a zůstaň a krásně zdobí váš interiér.

Pokud však máte s kobercem jakékoliv nesrovnalosti, dejte nám vědět a rádi je s vámi vyřešíme. Pokaždé, když se podívám na můj koberec, je to poprvé, kdy jsem utratil peníze, vylepšil náš byt a ještě se při tom zasmál a pobavil, což je úplně mimořádný zážitek. Nemyslíte?

Spustit audio