Václav Souček: Jak si nerozlít ocet

Volební kampaně jsou finančně limitovány, pro volby komunální omezení neplatí. Z čehož vyplývá, že jisté firmy si mohou dovolit nerozlít si ocet u nikoho, a projevit rozlehlejší sympatie. 

Aby se ujistily o vzájemné náklonnosti i do budoucna, podělí významnými sponzorskými částkami hned několik subjektů z různorodého politického spektra. Vzájemnosti dohlédnete, pokud jsou nezávislá média schopna a ochotna ji zmínit; poněkud se liší přízeň stavebních společností od přízně bezpečnostních agentur, či herních skupin. Kapitálové přítoky do volební kampaně té které partaje má bedlivě dozorovat Úřad pro dohled nad financováním politických stran a hnutí.

Už zanedlouho bude o našich dalších volbách lépe pomlčet, aby se člověk „neuvtípnul" v něčí prospěch, nebo nedej bože - v něčí neprospěch. Jak známo, zdařilá nadsázka vždycky někoho nadzvedne, či popudí.

Ale odvahu, milá žurnalistiko; ve prospěch žertu lobuje anglický komik Rowan Atkinson, známý jako Mr. Bean.

autor: VS
Spustit audio