Reklamace v době covidové. Specifická radioporadna spotřebitelského rádce Josefa Černého

7. duben 2021

Současná nelehká doba spojená s pandemií koronaviru a nejrůznějšími vládními opatřeními přinesla také těžkosti do problematiky reklamací zakoupeného zboží. Zvýšil se nákup přes internet. A prodlužuje se 30denní lhůta pro vyřízení reklamace o dobu zavření prodejny?

Zkušený spotřebitelský rádce Josef Černý hovoří v naší radioporadně na téma: reklamace v době covidové.

Čtěte také

Liší se nějak možnosti reklamace u výrobků zakoupených přes internet, v malé kamenné prodejně nebo v supermarketu?

Kde reklamovat, když je prodejna uzavřena? Jaký je postup u reklamace zboží, která byla podána ještě před uzavřením provozovny a nyní je zavřená?

Dostali jste k Vánocům dárkový voucher, ale teď nemáte možnost ho nijak uplatnit?

Specifika nákupu přes internet

Kdy je dobré doručené zboží zkontrolovat? Už při přebírání nebo až v klidu domova? Co dělat, pokud přišel výrobek v poškozeném obalu? Reklamovat u přepravce nebo u prodejce? Platí možnost vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu? A jak se tato lhůta vlastně počítá?

A jak reklamovat dodávku ze zahraničního e-shopu?

Celou radioporadnu s Josefem Černým si můžete poslechnout v našem audio-archivu:

autoři: Jana Kudyvejsová , baj
Spustit audio

Související