Reklamace v době covidové. Specifická radioporadna spotřebitelského rádce Josefa Černého
Současná nelehká doba spojená s pandemií koronaviru a nejrůznějšími vládními opatřeními přinesla také těžkosti do problematiky reklamací zakoupeného zboží. Zvýšil se nákup přes internet. A prodlužuje se 30denní lhůta pro vyřízení reklamace o dobu zavření prodejny?
Zkušený spotřebitelský rádce Josef Černý hovoří v naší radioporadně na téma: reklamace v době covidové.
Čtěte také
Liší se nějak možnosti reklamace u výrobků zakoupených přes internet, v malé kamenné prodejně nebo v supermarketu?
Kde reklamovat, když je prodejna uzavřena? Jaký je postup u reklamace zboží, která byla podána ještě před uzavřením provozovny a nyní je zavřená?
Dostali jste k Vánocům dárkový voucher, ale teď nemáte možnost ho nijak uplatnit?
Specifika nákupu přes internet
Kdy je dobré doručené zboží zkontrolovat? Už při přebírání nebo až v klidu domova? Co dělat, pokud přišel výrobek v poškozeném obalu? Reklamovat u přepravce nebo u prodejce? Platí možnost vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu? A jak se tato lhůta vlastně počítá?
A jak reklamovat dodávku ze zahraničního e-shopu?
Celou radioporadnu s Josefem Černým si můžete poslechnout v našem audio-archivu:
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka

Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka
