Prodejce má na vyřízení reklamace 30 dní. Déle nečekejte
Reklamovaný výrobek mi nebyl vrácen ani po 30 dnech, prý zůstal v servisu. Mám nárok na vrácení peněz? Tak zněl jeden z dotazů v rozhlasové spotřebitelské poradně. Odstupte od smlouvy a žádejte své peníze zpět, odpověděl jednoznačen ředitele ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj Jan Řezáč.
V poradně jsme řešili také zboží z letáku, které chybí na prodejně ihned po zahájení slevové akce. Posluchačka z Karlových Varů se dále ptala, zda se dá reklamovat pánev zakoupená po internetu, které se vyboulilo dno a tuk se tedy rozlévá jen po okrajích.
Další dotazy:
- Musí výrobek obsahovat český návod k použití?
- Mám nevyzvednutou sekačku. Účtují mi skladné, ale mají nyní zavřeno.
- Mohu vrátit po 14 dnech také auto zakoupené v eshopu autobazaru?
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Závěr příběhu staré Karviné, který měl zůstat pod zemí
Karin Lednická, spisovatelka

Šikmý kostel 3
Románová kronika ztraceného města - léta 1945–1961. Karin Lednická předkládá do značné míry převratný, dosavadní paradigma měnící obraz hornického regionu, jehož zahlazenou historii stále překrývá tlustá vrstva mýtů a zakořeněných stereotypů o „černé zemi a rudém kraji“.