Nová stáčecí linka na vratné lahve v Teplicích nad Metují

21. září 2010

Tradiční výrobce balených vod značka Toma Natura slavnostně otevřela novou stáčecí linku na vratné lahve ve svém závodě v Teplicích nad Metují v oblasti Adršpašsko-teplických skal. Jde o investici za téměř 100 milionu korun. První vody ve vratném skle z nové stáčecí linky budou na trh distribuovány již v průběhu měsíce května. Nová linka disponuje nejmodernějšími parametry splňujícími maximální požadavky na bezpečnost práce. Její kapacita je 75 tisíc litrů vody denně s rychlostí plnění vratného skla až 1800 lahvemi za hodinu. Novou stáčecí linkou Toma Natura rozšiřuje své výrobní kapacity tak, aby byla schopna uspokojit rostoucí poptávku po svých produktech.

"Rozšířením naší výrobní kapacity zvyšujeme zaměstnanost ve zdejším regionu. Díky nové stáčecí lince vzniklo téměř 20 nových pracovních míst. Očekáváme, že při přetrvávajícím dlouhodobém růstu prodejů vod Toma Natura nabídneme v našem závodu v Teplicích nad Metují další pracovní příležitosti. V současné době zaměstnáváme v našem teplickém závodu 81 pracovníků," dodává viceprezident PepsiAmericas CZ/HU/SK Randy Pankevicz.
"Vážíme si investic a strategie společnosti PepsiAmericas v teplickém závodě. Příslibem do budoucnosti je kromě tolik potřebných pracovních míst i návrat k šetrnějšímu skleněnému programu," říká starosta Teplic nad Metují Milan Brandejs.
Budoucí investice a rozvoj komplikuje v současné době nevyhovující kvalita obecních silnic, zejména v okolí Teplic nad Metují, která neumožňuje dostatečnou logistickou přepravu nových produktů do dalších koutů republiky. Společnost PepsiAmericas by proto chtěla v nejbližší době zahájit jednání se všemi zainteresovanými stranami na řešení této situace ku prospěchu obyvatel Teplic nad Metují. Slova společnosti potvrzuje i starosta města Milan Brandejs.
"Rozšíření výroby představuje v našem případě nárůst kamiónové dopravy na ne zcela přizpůsobených komunikacích a nedostatečná odstavná místa, kdy přepravci často blokují již tak poměrně úzkou vozovku čekáním na odbavení. Věříme proto v četnější využívání železniční dopravy, která svou nepružností této přepravě ve větší míře brání," doplňuje Milan Brandejs.

Spustit audio