Kupující i prodejci mají svá práva, ale i povinnosti. Neocenitelné rady Josefa Černého spotřebitelům

6. únor 2020

Spotřebitelský rádce Josef Černý a jeho neocenitelné rady všem obchodníkům i zákazníkům v naší radioporadně. 

„Domnívám se, že rozhlas je to správné médium, které umožňuje pružně předávat zkušenosti (v mém případě ze spotřebitelské oblasti) širokému okruhu lidí. Proto jsem byl velmi potěšen, když mne Český rozhlas vyzval ke spolupráci. Podle ohlasů předpokládám, že probíhá ke spokojenosti všech, tedy mé, rozhlasu a především posluchačů," říká Josef Černý.

Studovat etikety je v českých obchodech stále nutnost. Německý zákazník je na tom mnohem lépe

„Měl jsem možnost poznat problematiku reklamací jednak z obou stran prodejního pultu, ale i jako výrobce. Všechny tyto letité zkušenosti se nyní snažím zúročit ve prospěch především rozhlasových posluchačů," dodává Josef Černý.

Celou radioporadnu s Josefem Černým si můžete poslechnout v našem audio-archivu:

autoři: Blanka Malá , baj
Spustit audio

Související