Kauza nahých žen v publikaci o archeologii byla připravenou marketingovou akcí
Publikace PhDr. Jiřího Waldhausera o archeologii Sobotecka a s ní související kauza s údajnými fotografiemi ženských aktů obsažených v knize byla připravenou PR akcí jičínského muzea. Tolik vyjádření tiskového oddělení jičínského muzea.
„Pro propagaci publikace jsme ve shodě s autorem zvolili zcela netradičně tzv. guerilla marketing. Hlavním cílem nebyla ani tak propagace nové publikace, jako spíše popularizace činnosti muzeí v České republice. Po cca 24 hodinách od vydání tiskové zprávy tímto celou kampaň ukončujeme,“ uzavírá kampaň ředitel muzea PhDr. Michal Babík.
Jičínské muzeum uvádí na pravou míru všechna fakta jednoduchým konstatováním, že nová publikace Jiřího Waldhausera o archeologii vyšla v bezchybné podobě a je připravena k prodeji na obvyklých místech.

Kampaň podle ředitele jičínského muzea dosáhla svého úspěchu počtem shlédnutí na sociálních sítích, ale také množstvím objednávek jednotlivců, kteří byli ochotni skoupit během jediného dne kompletní náklad kazového vydání, které vlastně nikdy nevyšlo.
Reakce čtenářů byly veskrze kladné a ve velké míře se přesně trefovaly do záměru, o který muzeu šlo, doplňuje ředitel muzea PhDr. Michal Babík.
Jičínské muzeum je známé svou netradiční formou marketingu, kterým se snaží reprezentovat na vysoké úrovni a pomoci tak oboru muzejnictví jako celku.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Problematický obsah a paradoxní reklamace. Zákazníci si stěžují na e-shopy se ‚ztracenými‘ balíky
-
‚Stát selhal.‘ Soud ‚přelomovým‘ rozhodnutím uznal, že Česko shromažďuje data z mobilů protiprávně
-
Násilný exces pražského policisty. V průchodu ztloukl obuškem muže, pak si na něj klekl a pokračoval
-
Obchodník s Ukrajinou. Trumpa osud země nezajímá, zároveň právě on drží klíč k jednáním o míru