Kauza nahých žen v publikaci o archeologii byla připravenou marketingovou akcí
Publikace PhDr. Jiřího Waldhausera o archeologii Sobotecka a s ní související kauza s údajnými fotografiemi ženských aktů obsažených v knize byla připravenou PR akcí jičínského muzea. Tolik vyjádření tiskového oddělení jičínského muzea.
„Pro propagaci publikace jsme ve shodě s autorem zvolili zcela netradičně tzv. guerilla marketing. Hlavním cílem nebyla ani tak propagace nové publikace, jako spíše popularizace činnosti muzeí v České republice. Po cca 24 hodinách od vydání tiskové zprávy tímto celou kampaň ukončujeme,“ uzavírá kampaň ředitel muzea PhDr. Michal Babík.
Jičínské muzeum uvádí na pravou míru všechna fakta jednoduchým konstatováním, že nová publikace Jiřího Waldhausera o archeologii vyšla v bezchybné podobě a je připravena k prodeji na obvyklých místech.
Kampaň podle ředitele jičínského muzea dosáhla svého úspěchu počtem shlédnutí na sociálních sítích, ale také množstvím objednávek jednotlivců, kteří byli ochotni skoupit během jediného dne kompletní náklad kazového vydání, které vlastně nikdy nevyšlo.
Reakce čtenářů byly veskrze kladné a ve velké míře se přesně trefovaly do záměru, o který muzeu šlo, doplňuje ředitel muzea PhDr. Michal Babík.
Jičínské muzeum je známé svou netradiční formou marketingu, kterým se snaží reprezentovat na vysoké úrovni a pomoci tak oboru muzejnictví jako celku.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Vládě Roberta Fica jde o ovládnutí veřejnoprávních médií. Změny v zákoně jsou kosmetické, říká Černý
-
‚Nastaly závažné chyby.‘ Soud zrušil rozsudek nad exproducentem Weinsteinem, ve vězení ale zůstává
-
Lékaři, úředníci i soudci. Ve Slovinsku stávkují za vyšší platy, jejich protesty by mohly pomoci opozici
-
Putin jako náborář. V Estonsku roste zájem o obrannou ligu, co má i kyberjednotku