Bilance poraden Sdružení obrany spotřebitelů v našem kraji
Tři sta telefonicky zodpovězených dotazů, přes dva tisíce emailových odpovědí a desítky osobních návštěv. To je loňská bilance dvou poraden Sdružení obrany spotřebitelů v našem kraji. Jedna sídlí v Albrechticích a druhá v domě odborových služeb v centru Hradce Králové. Krajský koordinátor Josef Černý dodává, s čím se lidé na spotřebitelské kanceláře nejčastěji obracejí: "Pokud se týká zboží, tam suverénně vedou dvě věci, a to je elektronika a obuv. Z té elektroniky ještě zase na vrcholu jsou mobilní telefony. Jeden z důvodů je ten, že mnoho občanů dává přednost nejlevnějšímu zboží bezejmenných výrobců před výrobky značkovými."
"Další problémy, které se už netýkají zboží, je ztráta dokladů o koupi, ztráta záručního listu," dodal Krajský koordinátor Sdružení obrany spotřebitelů Josef Černý.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Po vstupu do EU následovala v Lotyšsku vlna emigrace. V sousedních zemích hledají lepší život
-
‚Jděte do pr**le.‘ Sochař Černý bránil v televizi své motýly na obchodním domě Máj v Praze
-
Podobnému autu jsem ještě nežehnal, řekl biskup po posvěcení chladírenského vozu pro Ukrajinu
-
Čínští plavci užili před olympiádou v Tokiu zakázanou látku, někteří z nich pak vybojovali medaile