Bilance poraden Sdružení obrany spotřebitelů v našem kraji

23. září 2010

Tři sta telefonicky zodpovězených dotazů, přes dva tisíce emailových odpovědí a desítky osobních návštěv. To je loňská bilance dvou poraden Sdružení obrany spotřebitelů v našem kraji. Jedna sídlí v Albrechticích a druhá v domě odborových služeb v centru Hradce Králové. Krajský koordinátor Josef Černý dodává, s čím se lidé na spotřebitelské kanceláře nejčastěji obracejí: "Pokud se týká zboží, tam suverénně vedou dvě věci, a to je elektronika a obuv. Z té elektroniky ještě zase na vrcholu jsou mobilní telefony. Jeden z důvodů je ten, že mnoho občanů dává přednost nejlevnějšímu zboží bezejmenných výrobců před výrobky značkovými."

"Další problémy, které se už netýkají zboží, je ztráta dokladů o koupi, ztráta záručního listu," dodal Krajský koordinátor Sdružení obrany spotřebitelů Josef Černý.

Spustit audio